eu fondovi
opkk
eu-flag
Europska unija
Zajedno do fondova EU

Projekt je sufinancirala Europska unija
iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Profesionalno usavršavanje profesorice Hiržin u učionici budućnosti u Bruxellesu u Belgiji

25.11.2019.  -  Napisala  Iskra Petak

Naša profesorica matematike Petra Hiržin, sudjelovala je na dvodnevnoj radionici Future Classroom Lab (28. i 29. listopada) u okviru eTwinning mobilnosti Agencije za mobilnost i programe EU u Bruxellesu.

Profesorica je sudjelovala na radionici Active learning in my classroom and school, u Future Classroom Lab organiziranom od strane European Scoolnet-a, organizacije koja povezuje mrežu Ministarstava obrazovanja u zemljama Europe i glavna joj je zadaća promicanje inovativnih metoda u obrazovanju. Zajedno s njom, na radionici su sudjelovali nastavnici iz šest europskih zemalja i to Španjolske, Cipra, Malte, Češke, Slovenije i Hrvatske, ukupno njih 16.

"U ovoj dvodnevnoj radionici istražili smo kako kroz različite vrste okruženja za učenje, zajedno s aktivnim učenjem pedagogije i tehnologije utječemo na učenike. Radionicu je vodio poznati belgijski nastavnik i pedagoški voditelj učionice budućnosti (fleksibilnog prostora za učenje) Bart Verswijvel, a obuhvatila je online i praktične (hands-on) aktivnosti. Sve aktivnosti su bile usmjerene na nas nastavnike kako bi prilagodili načela aktivnog učenja u nastavnoj praksi i budućim projektima eTwinning, ali isto tako kako bi prilagodili prostor za aktivno učenje u školi. Tijekom Future Classroom Lab  radionice upoznali smo se s inovativnim online alatima koji omogućuju suradnju među učenicima i komunikaciju s nastavnicima, kao što su Socrative, Schoology, Padlet, Quizizz, Mentimeter, Quizlet, TwinSpace,...

Aktivno učenje 21. stoljeća, najbolje se odvija u učionici koja svakom učeniku nudi istraživačku (investigate),  izrađivačku (create), razmjensku (exchange), razvojnu (develop), interaktivnu (interact) i prezentacijsku (present) zonu. 

Najbučniji smo ipak bili u izrađivačkoj zoni, odnosno u hands-on aktivnostima, koje smo potom povezali s inovativnim online alatima preko kojih smo prezentirali naše radove te proveli analizu i diskusiju s ostalim kolegama i voditeljem radionice. Vrlo atraktivan, pokazao se i rad s mini lego kockicama. Radeći u timu, trebali smo izgraditi pomoću legića riječ POŠTOVANJE u obrazovanju, školi, razredu, kod kuće. Mislite da je jednostavno? Pokušajte sami, analizirajte svoj rad, provedite diskusiju, budite samokritični! Radionica je pružila svim sudionicima pregršt ideja za inovativnije i kreativnije osmišljavanje nastavnih i izvannastavnih aktivnosti u učenju i poučavanju.

Osim službenog dijela, uspjela sam posjetiti svjetski poznat Atomium, prošetati trgom Grand Place okružen impozantnim građevinama, pojesti najbolje vafle ikad i popiti Leffe pivo! Cjelokupno putovanje, s radionicom i neformalnim dijelom, predstavlja kvalitetni način osobnog i profesionalnog usavršavanja i širenja vidika u povezivanju vlastitog obrazovnog sustava s obrazovnim sustavima ostalih zemalja sudionika.

Hvala Agenciji za mobilnost i programe EU što mi je omogućila sudjelovanje na gore navedenoj radionici, kao jednoj od tri sudionica iz Hrvatske te sve pohvale za cjelokupnu organizaciju!"

 

Petra Hiržin, mag.educ.math

 

Pročitano 1376 puta

Back to top