Ove godine Svjetski dan štednje obilježili smo na poseban način.
Učenici fakultativne nastave Financijska pismenost 2, pod vodstvom nastavnika Davora Žukine, dobili su projektni zadatak istražiti, opisati i potaknuti važnost štednje te prikazati različite vrste štednje.
Kroz svoje projektne zadatke učenici su proučavali kako i zašto štedimo, koje su prednosti planirane potrošnje te na koje sve načine možemo biti odgovorni prema vlastitom novcu. Na satovima razredne zajednice u svojim su razredima potaknuli učenike da razmisle o vlastitim navikama potrošnje i mogućnostima štednje – jer svaka mala odluka danas može značiti veliku sigurnost sutra. "Shvatili smo da štednja ne znači odricanje, nego pametno planiranje!" – poručili su učenici Financijske pismenosti 2.
Cilj projekta bio je potaknuti svijest o važnosti financijske pismenosti, odgovornog ponašanja i promišljenog odnosa prema novcu. U projektnom zadatku sudjelovali su sljedeći učenici:
2.G1 - Laura Solina, Eva Levanić, Gabrijela Ribić
3.G - Paola Lukavski, Elena Flojhar, Sara Mastin, Simona Vuglač, Helena Bencek, Ena Posavec Kovač, Ema Matišić, Petar Bračevac
3.T - Romeo Bunić, Dino Kunalić, Dario Mateuš, Petar Krog
2.T - Tin Pofuk
"Štedim danas – gradim sutra!"
Anita Čelig, prof.

