Poštovani učenici,
sa zadovoljstvom vas obavještavamo da je u Srednjoj školi Ivanec otvoren Učenički servis koji će našim učenicima omogućiti mogućnost rada tijekom praznika učenika.
Član Učeničkog servisa može biti bilo koji učenik Srednje škole Ivanec koji se želi učlaniti u Učenički servis uz suglasnost zakonskog zastupnika ili skrbnika (ako je učenik maloljetan). Potrebni dokumenti za učlanjenje u Učenički servis Srednje škole Ivanec su:
- 2 fotografije za dokumente (2,5 cm x 3,5 cm)
- podatak o broju žiro računa ili tekućeg računa otvorenog u bilo kojoj poslovnoj banci na ime učenika (presliku otvorenog žiro ili tekućeg računa u banci po izboru)
- OIB učenika (fotokopija pisanog dokumenta s OIB-om)
- popunjenu tiskanicu s općim podacima o učeniku (evidencijski list)
- suglasnost roditelja-skrbnika ako je učenik maloljetan.
Članstvo u Učeničkom servisu je BESPLATNO i traje do prestanka statusa redovitog učenika.
U privitku ove obavijesti možete naći obrasce koje je potrebno dostaviti u učeničku referadu Škole prije potpisivanja ugovora o povremenom radu redovitog učenika.
Radno vrijeme Učeničkog servisa:
- utorkom i četvrtkom od 9:00 do 12:00 sati
Ugovore i ostalu dokumentaciju možete dobiti u učeničkoj referadi Škole te na oglasnoj ploči.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, pozivamo vas da se obratite na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ravnateljica:
mr.sc. Lidija Kozina, dipl.oec.