Učenici 2.E1 razreda, osim terenske nastave u Financijski životni park (FLIP) u Beču, obilježili su Svjetski dan štednje i na satovima financijske matematike kroz aktivnost Financijska utrka. U tročlanim timovima, učenici su trebali proučiti tekst o Svjetskom danu štednje na stranici Štedopisa ( https://www.stedopis.hr/svjetski-dan-stednje-31-listopada/ ) i upamtiti važne događaje, datume i podatke koji će se sigurno pojaviti u kvizu Financijska utrka. Preko digitalnog alata Socrative, učenici su u tročlanim timovima trebali odgovoriti na 12 pitanja točno i brzo kako bi osvojili titulu najboljeg financijskog tima. Kroz tekst, učenici su otkrili da je Svjetski dan štednje ustanovljen kao sjećanje na Prvi međunarodni kongres štedioničara, koji je održan 31. listopada 1924. u Milanu. Tada su se sastali predstavnici svjetskih štednih ustanova želeći pronaći izlaz iz krize, koju je prouzročio Prvi svjetski rat. Sudionici kongresa suglasili su se da je štednja prijeko potrebna za razvoj čovječanstva te je Svjetski dan štednje ustanovljen za najšire svjetsko populariziranje te spoznaje. Obilježavanjem ovog dana želimo istaknuti važnost financijske pismenosti u školi te potaknuti svijest učenika o važnosti štednje za bolju budućnost. Završili smo navedenu aktivnost s mišlju: Ušteđeni novac dvaput je zarađen.
A ako vas zanimaju dojmovi učenika iz financijskog životnog parka (FLIP) u Beču, možete ih pročitati na sljedećoj poveznici: https://padlet.com/petra_hirzin2/ydpdg48jn9i4?utm_campaign=remade&utm_medium=desktop&utm_source=notifications
Petra Hiržin, nastavnica matematike